Barbie lata 70-te i 80-te

Barbie, My Scene, Basics, Monster High, Ever After High

Re: Barbie lata 70-te i 80-te

Postprzez Czarnab1 » 26 lut 2018, o 18:49

barbusia77 napisał(a):
lwica napisał(a):Barbusia77 zgadzam się z Tobą całkowicie. :klaszcze: Barbie z lat 70-tych i 80-tych to moje ulubione i najpiękniejsze laleczki. A Twoja Supersize to też jest chyba z 1976 roku? To wrzucaj jej fotki,ona jest taka śliczna :serducho: ,więc trzeba ją światu pokazywać. ;)

Tak,jest sliczna :zakochany: rok produkcji 1976/77 :)
http://wstaw.org/m/2018/02/26/smala.jpg
z kazdym dniem piekniejsza :serducho:
http://wstaw.org/m/2018/02/26/sduza.jpg
Te doleczki w policzkach sa takie rozkoszne :lol: Brak kolorowego makijazu sprawia ze lalke mozna ubrac w dowolna kreacje i w kazdej bedzie wygladala pieknie,mlodzienczo,delikatnie :zakochany: Moja ubrana jest w swoje oryginalne ubranko. Szukam dla niej naszyjnika,ale chyba sama go zrobie :)


A gdzie druga piękność? ;)
Avatar użytkownika
Czarnab1
 
Posty: 1140
Dołączył(a): 16 lut 2016, o 01:55
Lokalizacja: Warszawa

Re: Barbie lata 70-te i 80-te

Postprzez barbusia77 » 26 lut 2018, o 19:03

Czarna reprodukcje sie nie licza, tylko oryginaly :]
Barbie
Avatar użytkownika
barbusia77
 
Posty: 1465
Dołączył(a): 25 wrz 2013, o 11:20

Re: Barbie lata 70-te i 80-te

Postprzez barbusia77 » 28 lut 2018, o 15:05

Jak mowilam tak zrobilam :) Perla w perly ubrana :D
Obrazek
Barbie
Avatar użytkownika
barbusia77
 
Posty: 1465
Dołączył(a): 25 wrz 2013, o 11:20

Re: Barbie lata 70-te i 80-te

Postprzez lwica » 28 lut 2018, o 16:01

Barbusia77 Twoja Supersize w tych perłach wygląda prześlicznie. :serducho: O i sama naszyjnik zrobiłaś :klaszcze: to zdolna z Ciebie babka. ;)
Avatar użytkownika
lwica
 
Posty: 1845
Dołączył(a): 8 sty 2016, o 20:03
Lokalizacja: Łomża

Re: Barbie lata 70-te i 80-te

Postprzez Aarjelin » 28 lut 2018, o 16:11

oj tak, mają panny z tamtego okresu ten swój specjalny urok ^^ uwielbiam te ich przesłodkie noski i dołeczki :serducho: ^^
"You surf the way you wanna surf, I'll surf the way I wanna surf." z cudnego "Barbie: Life in the Dreamhouse" x3
Avatar użytkownika
Aarjelin
 
Posty: 614
Dołączył(a): 11 sie 2017, o 19:39
Lokalizacja: Nibylandia

Re: Barbie lata 70-te i 80-te

Postprzez barbusia77 » 28 lut 2018, o 17:10

Dzieki dziewczyny :* :* Naszyjnik tak na szybkiego zrobiony ;) jak zobaczylam te perelki zaraz pomyslalam o mojej Supersize :)
Barbie
Avatar użytkownika
barbusia77
 
Posty: 1465
Dołączył(a): 25 wrz 2013, o 11:20

Re: Barbie lata 70-te i 80-te

Postprzez Stary_Zgred » 8 maja 2018, o 19:32

Mamuśka od Rotoplast mówi "Cześć!" koleżankom z wątku :) Cieszę się z niej jak dziecko, bo tak mileńkiej lalkowej mamusi nigdy nie miałam!

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Stary_Zgred
 
Posty: 2586
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 12:58

Re: Barbie lata 70-te i 80-te

Postprzez barbusia77 » 9 maja 2018, o 05:22

Zgredko, zawsze patrząc na ta lalke myslalam ze to podróba Barbie :hyhy:
Barbie
Avatar użytkownika
barbusia77
 
Posty: 1465
Dołączył(a): 25 wrz 2013, o 11:20

Re: Barbie lata 70-te i 80-te

Postprzez Stary_Zgred » 9 maja 2018, o 09:28

barbusia77 napisał(a):Zgredko, zawsze patrząc na ta lalke myslalam ze to podróba Barbie :hyhy:


A to jak najbardziej oryginalna Barbie, tylko rzadsza i bardziej pożądana od regularnych wypustów :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Stary_Zgred
 
Posty: 2586
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 12:58

Re: Barbie lata 70-te i 80-te

Postprzez Asiasta » 9 maja 2018, o 19:01

Stary_Zgred piękna. Uwielbiam takie lalki.
Ja też wklejam fotki moich nowych nabytków z lat 80. Jeszcze nie zrobiłam im sesji ale pierwsze fotki już mają.
ObrazekChriestie i Midge And The Beat z 1989 r. by Asiasta, on Flickr
ObrazekTropcal Barbie Miko i AA Barbie by Asiasta, on Flickr
ObrazekTropcal Barbie Miko i AA Barbie by Asiasta, on Flickr
ObrazekMy first Barbie z 1982 r. juz jest po zabiegach spa by Asiasta, on Flickr
Avatar użytkownika
Asiasta
 
Posty: 731
Dołączył(a): 1 mar 2017, o 19:16

Re: Barbie lata 70-te i 80-te

Postprzez Pink Flamingo » 9 maja 2018, o 21:32

Zgredko, mamuśka to naprawdę udany użytek moldu Kelley! Urocza buzia i one zawsze miały takie piękne włosy - różne odcienie ciemnego i popielatego blondu przez naturalne brązy, cudne :serducho: Czy Twoja ma wyraźnie zaznaczone zęby w uśmiechu czy tylko mi się wydaje?
Avatar użytkownika
Pink Flamingo
 
Posty: 1860
Dołączył(a): 13 mar 2014, o 17:49
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia strona

Powrót do Mattel



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości