Działanie forum

Masz ciekawy pomysł, coś ci nie działa?

Re: Działanie forum

Postprzez Carmazin » 15 sty 2018, o 20:18

To były okropne dni bez forum, gorzej niż odwyk :(
Avatar użytkownika
Carmazin
 
Posty: 535
Dołączył(a): 10 cze 2015, o 19:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Działanie forum

Postprzez Stary_Zgred » 15 sty 2018, o 20:18

Ale mnie ten zanik przestraszył. Brawo dla informatyka za przywrócenie! :klaszcze: :klaszcze: :klaszcze:
Obrazek
Avatar użytkownika
Stary_Zgred
 
Posty: 2580
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 11:58

Re: Działanie forum

Postprzez barbusia77 » 15 sty 2018, o 20:28

Carmazin napisał(a):To były okropne dni bez forum, gorzej niż odwyk :(

u mnie to samo :| masakra....
Życie bez pasji zabija...
Avatar użytkownika
barbusia77
 
Posty: 1227
Dołączył(a): 25 wrz 2013, o 10:20

Re: Działanie forum

Postprzez Pentesilea » 15 sty 2018, o 21:28

Czyli nie tylko ja sprawdzałam, czy forum już działa jakieś tysiąc razy dziennie? :D
Avatar użytkownika
Pentesilea
 
Posty: 543
Dołączył(a): 8 paź 2015, o 22:43

Re: Działanie forum

Postprzez Neytiri » 15 sty 2018, o 21:54

O rety, ale już panikowałam, bez forum to tak dziwnie, cały czas czegoś mi brakowało. Chociaż nie udzielam się może zbyt aktywnie, to zaglądam regularnie. Czułam się okropnie zagubiona w lalkowym świecie przez te ostatnie dni ;D Cieszę się, że Dollsforum powróciło <3
Mój amatorski Dollhouse, mały, ale cieszy :)
22.07 Nowy post Movie Heros
Avatar użytkownika
Neytiri
 
Posty: 1163
Dołączył(a): 7 wrz 2013, o 13:41

Re: Działanie forum

Postprzez barbusia77 » 16 sty 2018, o 04:49

Pentesilea napisał(a):Czyli nie tylko ja sprawdzałam, czy forum już działa jakieś tysiąc razy dziennie? :D

Tak jak ja :/ i juz mialam kontaktowac sie z jedna forumowa osoba przez Allegro bo skojarzylam nick ;) Ale dobrze by bylo miec swoje nr telefonu w razie kolejnej takiej awarii wystarczylo by zadzwonic czy smsa wyslac :) a tak czlowiek pare dni w panice zyl :/
Życie bez pasji zabija...
Avatar użytkownika
barbusia77
 
Posty: 1227
Dołączył(a): 25 wrz 2013, o 10:20

Re: Działanie forum

Postprzez Asiasta » 16 sty 2018, o 06:08

Co to za awarie? To już nie pierwszy raz byla taka sytuacja.
Avatar użytkownika
Asiasta
 
Posty: 631
Dołączył(a): 1 mar 2017, o 18:16

Re: Działanie forum

Postprzez Soihime » 16 sty 2018, o 08:24

Miałam to samo zaglądałam po kilka razy dziennie. Wystraszyłam się, że już nie znajdę nigdzie takiego miejsca. XD
Avatar użytkownika
Soihime
 
Posty: 582
Dołączył(a): 31 sie 2015, o 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Re: Działanie forum

Postprzez Carmazin » 16 sty 2018, o 10:32

Na grupce na fb był już nawet post czemu forum nie działa ;(
Avatar użytkownika
Carmazin
 
Posty: 535
Dołączył(a): 10 cze 2015, o 19:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Działanie forum

Postprzez Soihime » 16 sty 2018, o 13:49

Ja chyba nie jestem w tej grupce, bo nic nie widziałam xD. Ale o forum się przestraszyłam.
Avatar użytkownika
Soihime
 
Posty: 582
Dołączył(a): 31 sie 2015, o 21:36
Lokalizacja: Warszawa

Re: Działanie forum

Postprzez barbusia77 » 16 sty 2018, o 15:31

Carmazin napisał(a):Na grupce na fb był już nawet post czemu forum nie działa ;(

Jak sie nazywa ta grupka??
Życie bez pasji zabija...
Avatar użytkownika
barbusia77
 
Posty: 1227
Dołączył(a): 25 wrz 2013, o 10:20

Re: Działanie forum

Postprzez Carmazin » 16 sty 2018, o 18:55

barbusia77 napisał(a):
Carmazin napisał(a):Na grupce na fb był już nawet post czemu forum nie działa ;(

Jak sie nazywa ta grupka??

Dolls Heaven :)
Avatar użytkownika
Carmazin
 
Posty: 535
Dołączył(a): 10 cze 2015, o 19:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Działanie forum

Postprzez Asiasta » 1 lut 2018, o 20:58

Od wczoraj mam prblem z wysylaniem prywatnych wiadomosci. Wiafomodci wisza w skrzynce do wysłania. Co moze byc tego powodem?
Avatar użytkownika
Asiasta
 
Posty: 631
Dołączył(a): 1 mar 2017, o 18:16

Re: Działanie forum

Postprzez Miranda » 1 lut 2018, o 21:51

Odbiorca nie odczytał wiadomości.
Avatar użytkownika
Miranda
Moderator
 
Posty: 1372
Dołączył(a): 26 lip 2015, o 12:07

Re: Działanie forum

Postprzez Asiasta » 1 lut 2018, o 22:20

A ok dziękuję. Jyz myslalam, ze cos nie pyklo u mnie.
Avatar użytkownika
Asiasta
 
Posty: 631
Dołączył(a): 1 mar 2017, o 18:16

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Uwagi, sugestie, problemy dotyczące funkcjonowania forum



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości