Jakie włosy?

Repaintujesz lalki? Zajmujesz się rerootem? Koniecznie nam pokaż!

Re: Jakie włosy?

Postprzez Carmazin » 12 lip 2017, o 23:05

Magda2702 napisał(a):No właśnie nie wiem, jak weszłam na ten ostatni adres to pokazuje mi włosy mocno skręcone jak sznury.
Dlatego pytałam. A tak w ogóle to fajne lale robisz :)


Te ostatnie są wyjątkiem, który polecam XD Dla moej pullip zamawiałam te :https://pl.aliexpress.com/store/product/free-shipping-15cm-wholesales-Straight-Hair-DIY-Hair-wigs-For-BJD-for-monster-high-for-barbie/618620_32361327469.html Dwa pierwsze linki są do sklepów, z których zamawiałam :)

I dziękuję :*
Avatar użytkownika
Carmazin
 
Posty: 649
Dołączył(a): 10 cze 2015, o 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Jakie włosy?

Postprzez Chupacabra » 13 lip 2017, o 16:31

Carmazin, ja zamówiłam włoski z tego sklepu do którego właśnie wstawiłaś linek. Na razie czekam na przesyłkę. 7. poleciała w świat. Jak zwykle pewnie, paczka będzie szła do mnie dłużej gdzieś z Polski, niż z Chin do Polski, ale już nie mogę się doczekać.
http://wkolorowym.blogspot.com/ - Fotki fotki - 16.04
Avatar użytkownika
Chupacabra
 
Posty: 277
Dołączył(a): 16 lut 2012, o 10:09
Lokalizacja: Toruń

Re: Jakie włosy?

Postprzez reiha » 1 wrz 2017, o 15:52

mam dylemat :P jaki kolor włosów dla Lagoony Picture Day? obrazek (wyskoczył w grafice, odnośnik prowadzi do youtuba Chelmee Reviews). Myślałam o zielonym, w kolorze oczu, ale raczej nie. Mam jeszcze niebieski, taki jak dolny cień, albo zupełnie granatowy, ale też nie bardzo. Może rudy? Albo jakiś inny? Ratunku!
Dałabym jej spokój, ale ma taki lep z tyłu głowy, że brzydzę się jej dotknąć. Pudrowanie nie pomaga :|
Avatar użytkownika
reiha
 
Posty: 4316
Dołączył(a): 30 sie 2012, o 00:23

Re: Jakie włosy?

Postprzez Carmazin » 1 wrz 2017, o 18:36

a jasnofioletowy, taki jak ma makijaż?
Avatar użytkownika
Carmazin
 
Posty: 649
Dołączył(a): 10 cze 2015, o 20:49
Lokalizacja: Kraków

Re: Jakie włosy?

Postprzez Pokrzyva » 1 wrz 2017, o 18:51

http://wstaw.org/h/d6089f4fd72/

Ja bym dała albo w kolorze śliwki węgierki, albo koralowe - i wybaczcie tę toporną edycję, piszę z telefonu xD
Tu powinien być jakiś motywujący, głęboki tekst.
Avatar użytkownika
Pokrzyva
 
Posty: 232
Dołączył(a): 12 mar 2017, o 12:58

Re: Jakie włosy?

Postprzez reiha » 1 wrz 2017, o 21:18

Boję się, że będzie za mdło, chyba że wymieszam je z czymś, bo jest ich mało. Mam brązowy i siwy i trochę starego złota, ale tylko trochę.
Obrazek
Albo ten koralowy, wymieszany z pomarańczowym/rudym, trochę jak u Gigi Grant, do tego żółty, trochę w tym stylu link. Ale to wymaga wyczucia kolorów i pewnie będzie kosztowało fortunę :(
Podoba mi się w tej Lagonnie, że ma wąskie brwi (są dwa rodzaje makijażu), ale ma tyle kolorów, że ciężko coś dobrać :/ Albo może spróbować użyć w podobnej konfiguracji co u Honey z linka tych które mam, czyli np nie wiem, jako bazę ten granatowy, do tego pasemka z jednej strony z przewagą ciemnozielonych, z drugiej niebieskich, do tego akcenty białe albo czarne, w zależności od tego co będzie bardziej pasowało. Nie nadaję się do tego :facepalm: Muszę to rozrysować najpierw...
Avatar użytkownika
reiha
 
Posty: 4316
Dołączył(a): 30 sie 2012, o 00:23

Re: Jakie włosy?

Postprzez LuLu » 1 wrz 2017, o 22:21

O matulu. Widzę reiha, że masz ogromny dylemat. A ja mam problem z wyobrażeniem sobie tego o czym mówisz (późna godzina?). W każdym razie mi osobiście podoba się z tymi różowymi, choć ja mam ogromną słabość do różowych włosów... Jak na moje oko, pasowałby jej ten zestaw z Honey ze zdjęcia, ale jak rozumiem nie masz takich kolorów? Wiesz, najlepiej będzie jak weźmiesz zdjęcie do obróbki choćby w paincie i przetestujesz kolory. Może coś wykombinujesz :]
Broken Doll in the Middle of Chaos...
_____________
FochLand zaprasza: http://lulu-for-dolls.blogspot.com
Avatar użytkownika
LuLu
 
Posty: 888
Dołączył(a): 18 sie 2013, o 19:20

Re: Jakie włosy?

Postprzez reiha » 2 wrz 2017, o 12:51

wczoraj komputer tak mi mulił, że przeglądarka wieszała się co pół słowa, więc próbowałam napisać jak najszybciej, żeby zdążyć między jednym wygaszeniem a następnym XD bez szans na poprawki.
e tam w paincie, kredkami! dawno nie miałam kredek w ręku i jest mi przykro z tego powodu.

nie mam takich kolorów jak u Honey, ale zakładam, że coś tam tej Lagoonie będę zamawiać. Muszę zaplanować odpowiednio wcześnie, żebym znowu nie kupiła czegoś, co ostatecznie nie nadaje się do użytku, bo myślałam, że będzie ok, albo kolor na zdjęciu był inny.
Avatar użytkownika
reiha
 
Posty: 4316
Dołączył(a): 30 sie 2012, o 00:23

Re: Jakie włosy?

Postprzez Annorelka » 2 wrz 2017, o 15:40

Dzięki za recenzje włosów z aliexpress! Już wiem skąd zamówić na planowane peruki. :)

Ja miałabym pytanie innego typu, ale wydaje mi się, ze pasuje do tego tematu. Robię repaint lalki wzorowanej na mojej postaci, główka (malunek itd) jest już praktycznie gotowa, jeszcze tylko włosy właśnie... I nie mam pomysłu w jaki sposób je kleić/wszywać robiąc perukę. Są tutoriale na youtube, gdzie jedna pani pokazuje jak pod każdy rodzaj fryzury inaczej przykleja włosy, ale takiej fryzury akurat nie ma... Ktoś wprawiony w rerootach lub perukach by mi pomógł, rozrysował na takiej zasadzie jak tutaj?

Zdjęcia postaci:
https://annorelka.deviantart.com/art/Ne ... -665173756
https://annorelka.deviantart.com/art/Dy ... -599450131
https://annorelka.deviantart.com/art/Va ... -590478459
https://annorelka.deviantart.com/art/To ... -378108369

Ma część włosów rozpuszczoną, cześć związaną w dwie kitki. Całość gęsta, puszysta, podwijana na końcówkach. Zależy mi tez na tych dwóch kosmykach spadających na czoło.
I ma taki kolor włosów, ze też trudno znaleźć...
Avatar użytkownika
Annorelka
 
Posty: 1176
Dołączył(a): 3 sie 2013, o 15:30
Lokalizacja: Toruń

Re: Jakie włosy?

Postprzez LuLu » 2 wrz 2017, o 23:36

reihaW takim razie już wszystko rozumiem :D No to do dzieła i pochwal się jak coś wykombinujesz, bo aż jestem ciekawa :D
Broken Doll in the Middle of Chaos...
_____________
FochLand zaprasza: http://lulu-for-dolls.blogspot.com
Avatar użytkownika
LuLu
 
Posty: 888
Dołączył(a): 18 sie 2013, o 19:20

Re: Jakie włosy?

Postprzez Annorelka » 7 wrz 2017, o 11:38

Podbijam temat i ponawiam moje zapytanie o fryzurkę - jak najlepiej wszywać/kleić włosy pod taką, ze cześć jest związana w kitki, a cześć rozpuszczona?
Avatar użytkownika
Annorelka
 
Posty: 1176
Dołączył(a): 3 sie 2013, o 15:30
Lokalizacja: Toruń

Re: Jakie włosy?

Postprzez Ciabas » 7 wrz 2017, o 15:04

Annorelka sama wcześniej dałaś sobie odpowiedz :) wystarczy, że to co jest tu na przodzie Ty dasz i na tył :) plus oczywiście mniejsze kuce a więcej latających włosów ;) https://youtu.be/YBNsjKfj_1A
Chciałabym w każdym obudzić bohatera
Avatar użytkownika
Ciabas
 
Posty: 409
Dołączył(a): 7 wrz 2015, o 22:33

Re: Jakie włosy?

Postprzez reiha » 7 wrz 2017, o 18:59

Draculaura Picture Day jest taka. Ma przedziałek wszyty aż do zagięcia głowy, 1/3 z przodu jest przerobiona na grzywkę, następna 1/3 jest zebrana w kitki, a ostatnia część jest puszczona luźno. Niektóre lalki mają w miejscu gdzie fryzura jest zebrana taki jakby przedziałek, część idzie na (powiedzmy, że) kitkę, reszta jest puszczona luźno, ale tutaj kitki są związane blisko głowy, więc nie jest potrzebna dodatkowa linii włosów, bo nie widać prześwitów.
Najlepiej weź jakąś lalkę z przedziałkiem na środku i sprawdź, czy wyjdzie Ci właściwa fryzura bez wszywania dodatkowych linii włosów.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
tutaj można dodać włosy
Obrazek
trochę jak tutaj, tylko z przedziałkiem po środku.
Avatar użytkownika
reiha
 
Posty: 4316
Dołączył(a): 30 sie 2012, o 00:23

Re: Jakie włosy?

Postprzez Chupacabra » 16 wrz 2017, o 18:23

Reiha, prawdę mówiąc nie jestem pewna czy to będzie grało w rzeczywistości, ale w mojej głowie dla tej lagoony ładnie by wyglądał jakiś bardzo jasny kolor(biały/prawie biały) wymieszany z tym koralowym o którym napisałaś, że masz. O ile się zastanawiasz jeszcze xD.
http://wkolorowym.blogspot.com/ - Fotki fotki - 16.04
Avatar użytkownika
Chupacabra
 
Posty: 277
Dołączył(a): 16 lut 2012, o 10:09
Lokalizacja: Toruń

Re: Jakie włosy?

Postprzez reiha » 17 wrz 2017, o 14:50

nie mam koralowego :< Zastanawiam się, ale muszę odłożyć na jeszcze-kiedyś, bo głupio wydałam pieniądze i nie dam rady w tym miesiącu :facepalm: Muszę na razie zużyć te co mam, albo zająć się czymś innym (bardziej biorę pod uwagę drugą opcję XD).
Avatar użytkownika
reiha
 
Posty: 4316
Dołączył(a): 30 sie 2012, o 00:23

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Repaint i reroot



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości