Ciałka dollfie i silikonowe czepko-cuda (BB)

Masz problem z lalką? Zapytaj o radę!
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Namae
Posty: 13
Rejestracja: 25 gru 2012, 04:04
Kontakt:

Ciałka dollfie i silikonowe czepko-cuda (BB)

Post autor: Namae »

Witam :>
Na początku wypada mi się przywitać, ponieważ w tym oto miejscu rozpoczyna się moja działalność na forum (tradycyjnie w dziale typu "co i jak" :p).

Sprawa wygląda następująco: Jestem totalną nowicjuszką jeżeli chodzi o lalki i planuję swój pierwszy zakup, jednak nie wiem czy zacząć od kupienia gotowej lalki czy może złożyć coś samej. Bardziej mnie ciągnie do wersji "zrób to sam", ale mam wątpliwość co do ciałek. Jak już to planuję zakup Dollfie z rozmiarówki 1/6 przez Villemo Art (bo polskie- jak już wspomniałam, nieobeznana jestem...), a dokładniej ciało z Dollzone (KLIK!). Moje pytanie brzmi tak: ciała sprzedawane są w "całości" czy może rozłożone na najmniejsze części i śmiejące się prosto w twarz, mówiąc "a teraz to składaj, hłe hłe"?

A teraz druga część, bo czemu nie? Chodzi o wigi, albo coś wokoło nich... Albowiem zauważyłam, że do włosów potrzebne są (a może i nie?) takie silikonowe czepki, które pozwolą im zostać na swoim miejscu. Czy przy kupnie pełnej lalki zastanie się takie cudo w opakowaniu, a może trzeba to dokupić?

Wolę się jednak spytać co i jak, bo sobie niespodziewankę zrobię, a ja takowych nie lubię, o nie.
Liczę więc na pomoc z Waszej strony, bo naprawdę jestem zielona! TnT

Awatar użytkownika
borze
Posty: 337
Rejestracja: 03 lut 2012, 21:16
Lokalizacja: Zgorzelec/Kraków
Kontakt:

Re: Ciałka dollfie i silikonowe czepko-cuda (BB)

Post autor: borze »

Samego ciałka nie kupowałam, ale bardzo wątpie zeby przyszło w kawałkach. Tak czy inaczej najlepiej sie chyba upewnic u sprzedającego. Tylko ze składakiem typu 'zrób to sam' zwracaj uwagę na rozmiar szyi zawsze :)