O więzi i przywiązaniu do lalek

Luźne rozmowy o lalkach
Awatar użytkownika
Zen
Posty: 8
Rejestracja: 14 lip 2013, 20:44
Kontakt:

O więzi i przywiązaniu do lalek

Post autor: Zen »

Drogie Dziewczęta!

studiuję etnologię w Instytucie Etnologii i Antropologii Kulturowej w Warszawie. Piszę pracę magisterską na temat lalek (chodzi zarówno o kolekcjonowanie, jak i o tworzenie ich). Sama nigdy ich nie kolekcjonowałam. Właściwie do podjęcia tego tematu zainspirowała mnie obserwacja mojej córki, tego w jaki sposób ona traktuje rozmaite przedmioty, jaką ma z nimi więź. Po pierwszej rozmowie z jedną z dorosłych kolekcjonerek lalek szalenie spodobał mi się ten wątek. Zdecydowałam, że poświęcę temu nie tylko reportaż, ale pogłębione badania.

Czy zechciałybyście mi pomóc w nich? Chodzi o swobodną rozmowę na temat waszych kolekcji, poszczególnych lalek etc? Oczywiście dzieliłabym się z Wami wynikami, donosząc o postępach w pracy :]

Bardzo, bardzo byłabym wdzięczna za odpowiedź.
marta (zen)

Awatar użytkownika
Only NM
Posty: 1254
Rejestracja: 16 sty 2012, 15:30
Kontakt:

Re: Dzień dobry!

Post autor: Only NM »

Jestem za, pod warunkiem że nie będziesz stawiać kolekcjonerów w złym świetle... jak to niestety często bywa.
Witaj na forum.
Życie, to nie jest sport dla widzów!
- Dzwonnik z Notre Dame

Jeśli chcesz mnie odwiedzić kliknij TUTAJ

Awatar użytkownika
Zen
Posty: 8
Rejestracja: 14 lip 2013, 20:44
Kontakt:

Re: Dzień dobry!

Post autor: Zen »

Only NM pisze:Jestem za, pod warunkiem że nie będziesz stawiać kolekcjonerów w złym świetle... jak to niestety często bywa.
Witaj na forum.