Repaint akcesoriów

Repaintujesz lalki? Zajmujesz się rerootem? Koniecznie nam pokaż!
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
LadyBarbarella
Posty: 40
Rejestracja: 08 sie 2015, 12:21
Kontakt:

Repaint akcesoriów

Post autor: LadyBarbarella »

Witam, chciałam się podzielić moim repaintem akcesoriów takich jak buty/torebki/naszyjniki/kolczyki. Zajmuję się tym od jakiś kilku miesięcy i bardzo cieszy mnie, że mogę to robić. To po prostu taka o radość :) Chętnie zobaczyłabym też prace innych, by móc się cieszyć, że są jeszcze inni którzy też to lubią.

https://www.flickr.com/photos/ladybarba ... 1983315335 wszystkie moje malutkie "przemiany" są dostępne pod linkiem.

Pozdrawiam i życzę wszystkim wspaniałego dnia :)

Awatar użytkownika
arigato78
Posty: 183
Rejestracja: 22 paź 2013, 00:24
Lokalizacja: Świnoujście
Kontakt:

Re: Repaint akcesoriów

Post autor: arigato78 »

Witaj, LadyBarbarella'o :-)

Ładnie te wszystkie "przemiany" się prezentują. Tych detali i zdobień brakuje mi u (często nie tak tanich) lalek. Brązowooka GenerationGirl z czerwonymi ustami i białymi (srebrnymi) włosami to też Twoje dzieło?

Pozdrawiam, Paweł

Awatar użytkownika
LadyBarbarella
Posty: 40
Rejestracja: 08 sie 2015, 12:21
Kontakt:

Re: Repaint akcesoriów

Post autor: LadyBarbarella »

arigato78 pisze: Witaj, LadyBarbarella'o :-)

Brązowooka GenerationGirl z czerwonymi ustami i białymi (srebrnymi) włosami to też Twoje dzieło?

Witam, tak, ale nie jest ona repaintowana, to tylko projekt w Photoshopie. Nie mam w kolekcji Generation Girl, lecz Glitter Hair. ^^

Awatar użytkownika
arigato78
Posty: 183
Rejestracja: 22 paź 2013, 00:24
Lokalizacja: Świnoujście
Kontakt:

Re: Repaint akcesoriów

Post autor: arigato78 »

Jak zwał tak zwał. Ja miałem na myśli facemold GG. Z takim malunkiem oczu wygląda bardziej łagodnie i sympatycznie. I ten kolor tęczówki prezentuje się nawet ładnie w połączeniu z kolorem włosów.

Awatar użytkownika
Rhaenys
Posty: 101
Rejestracja: 05 gru 2014, 10:37
Kontakt:

Re: Repaint akcesoriów