Piszę w dość nietypowej sprawie.
Powołałam do życia nową lalkę - nazywa się TESS, ponieważ nie mam doświadczenia w tym względzie, zależałoby mi na fachowym wsparciu - opiniach, konstruktywnej krytyce od specjalistów w tym zakresie - czyli od Państwa.
Tess to ma być lalka na 100 % polska, tj. będąca częścią naszej kultury, a także i tradycji. Ma mieć historię, która zainteresuje dzieci. Ma łączyć. Mam już 3 historyjki o Tess, które pojawią się na jej stronie FB. Tess jest lalką od Krawala - ponieważ sama jestem z Krakowa i zależy mi aby takie miejsca jak jedyna w Polsce fabryka lalek produkowała lalki konkurencyjne do tych Europejskich.
Tess kocha Kraków i mam nadzieję, że uda mi się z nią wyjść pewnego dnia na miasto. Na chwilę obecną jestem na etapie tworzenia dla niej garderoby. W sprzedaży powinna być od początku grudnia. Jak na razie tylko na naszej stronie internetowej, ale liczę, że projekt znajdzie grono odbiorców.
Chciałabym, żeby Tess była nowoczesną alternatywą dla Barbie i całego medialnego asortymentu zabawek dla dzieci. Dlatego Tess ma już profil na FB, myślę o założeniu strony z grami, łamigłówkami i blogu, gdzie Tess będzie recenzować na początku atrakcje kulturalne w Krakowie, później, jeśli z projektem uda nam się wyjść poza Kraków, będą i inne miasta. Tess będzie chodzić do teatru, na koncerty dla dzieci, na wystawy.
Tess ma reklamować polskie produkty, dlatego nosi polskie sukienki, buty. Szukam teraz dobrego producenta piżamek, żeby zrobił mi piżamki. Jeśli znacie, to proszę o kontakt. Takie same sukienki jak dla lalki mamy i dla dziewczynek w naszym asortymencie. Nie tylko będą to sukienki naszej produkcji, ale i firm, które udało mi się namówić do udziału w akcji. Chciałabym pozyskać jak najwięcej firm, które chciałyby w celach reklamowych zrobić coś dla TESS.
Jeśli ktoś przyjedzie Wam do głowy, to piszcie.