Repaint akcesoriów dla Monsterek

Akcesoria, dodatki
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Morrighan
Kontakt:

Repaint akcesoriów dla Monsterek

Post autor: Morrighan »

Gdzieś u kogoś z Was widziałam na blogu jak bardzo ładnie pomalował akcesoria dla barbie. Postanowiłam pomęczyć trochę męża jako, że on modelarz przez wielkie M :D żeby pomalował mi buciki od Rebbeci Steam. Wyszło mu fajnie, więc zaczęłam męczyć go o więcej :D O to efekty :D
http://s95.photobucket.com/user/Morrigh ... t=3&page=1
Oczywiście większość była w jednym kolorze. Pasek który ma na sobie Venus był cały czerwony tak jak jej buty i pieszczoch na Toralei. Dodatki Steampunkowe były całe brązowe. Drugie buciki od Rebbeci na Toralei były czarno niebieskie.
Jest w trakcie malowania jeszcze bucików od Venus i gitary dla niej. O co by go jeszcze pomęczyć żeby pomalował? :D

Awatar użytkownika
Ner
Kontakt:

Re: Repaint akcesoriów dla Monsterek

Post autor: Ner »

Jest super, sama nie mam doświadczenia w modelarstwie, ale chętnie podglądam efekty takich osób (często również zaglądam do takich sklepów). Muszę sobie kupić metaliczne akryle, efekt na takich akcesoriach jest świetny. Pozdrawiam. ;)

(ee, ja dzisiaj jakąś notke o malowanych butach dodałam, ale to się do tego nie umywa :D )

Awatar użytkownika
Saikou
Kontakt:

Post autor: Saikou »

Takie przemalowane dużo lepiej wyglądają, a nie to co oryginalnie jednokolorowe. Akcesoria monsterkowe, a buciki to już w szczególności mają tyle przecudnych detali, których w ogóle nie widać przez to, że wszystko jest w jednym kolorze... Dlatego ja również co tylko się da monsterkom i everkom maluje ;D nie mam teraz jak zrobić fotek moich przemalunków ale jak dam rade to wrzuce ;) w ogóle to chyba moje ulubione zajęcie okołolalkowe, takie malowanie mini detali, jedne buty Robecci malowałam przez 4 godziny xD

Awatar użytkownika
LolitaDolls
Kontakt:

Post autor: LolitaDolls »